Voordelen voor de leden

De leden van een vereniging willen worden voorzien van de laatste informatie, zoals afgelastingen, uitslagen, programma, topscorers, wedstrijdverslagen, laatste nieuwtjes. Veel leden hebben ook de behoefte om zich als team online te profileren met tekst, afbeeldingen en video's.

Verschillende modules worden up-to-date gehouden door een slim rechtensysteem, waarbij verschillende leden verantwoordelijk kunnen worden gemaakt voor bepaalde gedeeltes op de website. Zo vormt de club één grote redactie.

Het mes snijdt aan twee kanten

Leden worden betrokken bij de website en de Korfbalsite wordt voorzien van de laatste informatie. Daarnaast beschikt KorfbalAssist over een scala vernieuwende interactieve modules, zodat de leden o.a. kunnen uploaden en reageren op bijv. wedstrijdverslagen en laatste nieuwtjes.

Iedere bezoeker zijn eigen infobalk

Tevens krijgt het lid, maar ook overige bezoekers, de mogelijkheid om de infobalk op de website aan te passen aan zijn wensen. Is deze persoon geinteresseerd in de uitslag, programma en stand van zijn team, Heren 3, kan de infobalk zo ingesteld worden dat telkens als de betreffende persoon de website bezoekt de actuele informatie getoond wordt van zijn/haar team.

Een aantal concrete voorbeelden

Gepersonaliseerde infobalk: een speler van het 2e die op de site komt en direct de topscorers, het programma en standen van het 3e ziet.

Video’s uploaden (eventueel met goedkeuring) waar per video op gereageerd kan worden door andere bezoekers.

Foto’s uploaden (eventueel met goedkeuring) waar per foto door leden op gereageerd kan worden door andere bezoekers.

De wedstrijd bespreken in het gastenboek, in het forum of via de chat.

Korfbalschoenen aanbieden in de module ‘vraag & aanbod’

De laatste wedstrijdverslagen inladen in igoogle.nl middels RSS feeds.

Sjaaltjes en t-shirts van de club kopen in de online shop

Het smoelenboek (ledeninformatie) raadplegen en een eigen spelersfoto uploaden (met goedkeuring).

Korfbalvereniging Korfbalsite Korfbalclub leden