Partners KorfbalAssist

KorfbalAssist heeft verschillende partners en samenwerkingsverbanden waar we trots op zijn.

Johan Cruyff Foundation

Wij hechten veel waarde aan ons sponsorverband met de Johan Cruyff foundation. KorfbalAssist is official supporter Johan Cruyff Foundation. Dit goede doel, opgericht door Korfballegende Johan Cruyff, stelt kinderen en gehandicapten in staat te sporten. Eigenaar van KorfbalAssist, Gerald Versluis, heeft zijn hele leven met enorm veel plezier en passie gesport en vindt het belangrijk dat zoveel mogelijk kinderen en gehandicapten ook deze kans krijgen. Korfbal, maar sport in het algemeen, is een enorme uitlaatklep en verbindingsfactor. Daarom verbinden wij onze naam graag aan dit goede doel.

True Hosting

Sinds de opstart in 2006 is True al een sterke hosting partner van KorfbalAssist. True biedt dag en nacht enorme zekerheid voor ons platform KorfbalAssist.

KnvbDataservice

De knvb heeft een koppeling gemaakt waarmee data uitgewisseld kan worden tussen KorfbalAssist en de bond (KNVB). Het gaat hier om realtime uitslagen, afgelastingen, standen en programma's van alle teams.

Regio-Korfbal

Regio-Korfbal is een enorm populaire nieuwswebsite voor amateur Korfbalverenigingen met wekelijkse nieuws, verslagen, reports en samenvattingen. Clubs kunnen op verzoek clubspecifieke nieuws van Regio-Korfbal geautomatiseerd op hun website plaatsen.

Soccer Report

Soccer Report maak wekelijks 1 of 2 videosamenvatting die wij vervolgens op de site plaatsen van de betreffende Korfbalclub(s).