Veel gestelde vragen

Hoe komt het dat KorfbalAssist zo scherp geprijsd is?

Dit komt omdat elke club die zich aansluit in de zogenoemde 'cloud' zit. De efficiënte opzet van KorfbalAssist levert dusdanige (kosten)voordelen op, waarvan veel clubs kunnen profiteren.

Ik wil iets meer een uniek karakter, i.p.v. de gebruikelijke templates waarvan je alleen de kleuren kunt aanpassen, kan dat?

Ja, je kunt een custom made layout laten ontwerpen door KorfbalAssist of je kunt zelf ontwerpen en een gesliced ontwerp aanleveren. KorfbalAssist doet hiervan dan de implementatie.

Hoe vaak worden er aanpassingen doorgevoerd en is de website dan down?

Alleen bij hele grote updates is de website maximaal 5 minuten uit de lucht. Wij doen dit dan op een rustig tijdstip en geven hiervan een nette melding aan de bezoeker. Kleine veranderingen, verbeteringen en updates worden wekelijks doorgevoerd, hier merkt u niks van.

Hoe is de weergave van KorfbalAssist op de mobiele telefoon?

Al onze websites (zowel custom made als alle templates) zijn responsive. Leest u hier meer wat responsive precies inhoudt.

Wat houdt de support in?

KorfbalAssist heeft een supportwebsite achter een inlog. Deze website bestaat uit een kenniscentrum(handleidingen), ticketafhandeling en nieuwspagina waar alle nieuwe functionaliteit wordt gecommuniceerd.

Wij willen gaan starten met KorfbalAssist, wat is de procedure?

U vraagt het inschrijfformulier aan. Nadat wij deze terug hebben ontvangen(post, mail, fax) zetten wij de omgeving op onder een tijdelijk url, http://clubnaam.KorfbalAssist.nl Wanneer u de website heeft voorzien van content(menuitems, tekst, competities, spelers, etc) kan het domein worden verhuisd/gekoppeld aan de KorfbalAssist omgeving en is de nieuwe website in de lucht.

Staat KorfbalAssist open voor een suggestie ter verbetering?

Door de jaren heen zijn er vele goede suggesties doorgevoerd, het product wordt in samenspraak met verenigingen ontwikkeld. Belangrijke modules worden eerst door enkele (actieve) verenigingen getest, voordat ze live gaan. Mail uw suggestie naar [email protected]!

Verschillende mensen, met verschillende rechten, loggen in op de beheer omgeving, hoe zorg ik als hoofdadmin(webmaster) ervoor dat het geen chaos wordt?

1. U krijgt een overzicht van bestanden die niet in gebruik zijn, deze kunt u vervolgens verwijderen.
  2. U kunt alle bestanden netjes in mappen indelen.
  3. Er is een dode linkzoeker, die kijkt of er links op de clubwebsite zijn die niet meer werken.

Krijgen wij de beschikking over webmail en hoeveel emailadressen kunnen wij aanmaken?

U kunt onbeperkt emailadressen aanmaken en KorfbalAssist ondersteund in principe elke vorm van mail:

• webmail
  • imap (email wel op server maar wel in uw emailclient zoals Outlook)
  • pop3